Najczęściej zadawane pytania

Sprawdź o co najczęściej pytają klienci przed zamówieniem dostępu do aplikacji do zarządzania pracami terenowymi.
Jeśli najczęściej zadawane pytania do aplikacji Technik w Terenie nie zawierają odpowiedzi na Twoje pytania lub wątpliwości, lub jeśli chcesz poznać więcej szczegółów - skontaktuj się z nami.

Oprogramowanie do zarządzania usługami w terenie (Field Service Management Software) takie jak Technik w Terenie, to rozwiązanie zaprojektowane, aby wspomagać firmy w organizowaniu, planowaniu, nadzorowaniu i realizowaniu wszystkich zadań, które odbywają się w lokalizacji wskazanej przez klienta np. jego biurze, domu lub mieszkaniu. Jego celem jest usprawnienie zarówno działań organizacyjnych na poziomie administracyjnym, jak również wykonawczym. Technik w Terenie posiada funkcjonalności wspierające managerów w zarządzaniu zadaniami terenowymi oraz pracowników terenowych (serwisantów, techników, specjalistów terenowych) wykonujących zadania lub świadczących usługi u Klienta. Podstawowymi funkcjonalnościami takich aplikacji są moduły pozwalające m.in. na planowanie i optymalizacja tras, przydzielanie/delegowanie zadań w terenie, monitorowanie i kontrolowanie realizacji prac i usług terenowych.
Korzyści płynące z oprogramowania do zarządzania usługami w terenie obejmują zwiększoną wydajność operacyjną, lepszą obsługę klienta i usprawnione operacje biznesowe. Oprogramowanie FSM pomaga zoptymalizować i zautomatyzować zadania, takie jak planowanie i wysyłanie ekip terenowych, delegowanie/przydzielanie pracy specjalistom w terenie i ogólne zarządzanie zleceniami, pozwalając specjalistom w terenie skupić się na dostarczaniu wyjątkowych usług przy jednoczesnym oszczędzaniu czasu i paliwa. Dodatkowo, oprogramowanie do obsługi w terenie zapewnia szybki dostęp do informacji o zleceniach terenowych, ich lokalizacji oraz klientach, umożliwiając technikom podejmowanie świadomych decyzji w miejscu pracy.
Wybierając oprogramowanie, które ma usprawnić zarządzanie pracami i usługami w terenie, należy wziąć pod uwagę następujące czynniki:
1. Łatwość obsługi - poszukaj oprogramowania z przyjaznym dla użytkownika interfejsem i intuicyjną nawigacją.
2. Kompatybilność z urządzeniami mobilnymi - upewnij się, że oprogramowanie będzie działało na urządzeniach mobilnych, z których technicy mogą korzystać w terenie.
3. Skalowalność - wybierz rozwiązanie, które może rozwijać się wraz z Twoją firmą i pomieścić rosnącą liczbę techników lub serwisantów pracujących w terenie i wiele zadań.
4. Wymagane zasoby - skorzystaj z nowoczesnego rozwiązania, które nie musi być instalowane na Twoich serwerach, komputerach lub telefonach. Zaoszczędzisz pamięć i zasoby potrzebne do działania systemu.
5. Aktualizacje - skorzystaj z rozwiązania, które zapewni Ci bezpłatne i szybkie aktualizacje do najnowszych wersji. Zyskasz zarówno bezpieczeństwo danych, jak również unikniesz dodatkowych kosztów i problemów.
6. Dostępne wsparcie techniczne - wybierz dostawcę, który zaoferuje Ci niezawodne oprogramowanie, a w przypadku ewentualnej awarii szybkie wsparcie techniczne.
Technik w Terenie spełnia wszystkie te wymogi, o czym świadczy fakt, że wszystkie firmy, które wdrożyły nasz system do zarządzania pracą w terenie , nadal z niego korzystają.
Nie, ponieważ Technik w Terenie jest niezwykle łatwy w użyciu. Po skonfigurowaniu przez nas konta każdy zarejestrowany manager będzie mógł od razu zacząć planować zadania w terenie, optymalizować trasy przejazdu, ustalać harmonogram prac terenowych, monitorować i kontrolować postępy realizacji zadań i usług zaplanowanych do realizacji w terenie.. Również specjaliści terenowi, tacy jak pomiarowcy, montażyści, serwisanci i technicy od samego początku będą mogli szybko zacząć korzystać ze wszystkich udogodnień wspierających pracę w terenie takich jak plan dnia pracy, szybki kontakt z klientem , czy nawigacja do miejsca realizacji zadania terenowego. Obsługa wszystkich funkcji aplikacji jest niezwykle intuicyjna, za co kochają ją jej użytkownicy.
Tak - bezpłatna wersja próbna jest dostępna przez 30 dni. Jest to czas, który pozwala na zapoznanie się z pełnym zakresem funkcjonalności i jednocześnie uzyskanie pierwszych wymiernych i widocznych z wdrożenia aplikacji do zarządzania zadaniami terenowymi. Aby rozpocząć okres testowy, zapraszamy do kontaktu poprzez formularz dostępny na naszej stronie główej.
Wszystko zaczyna się od wypełnienia przez Ciebie formularza kontaktowego, znajdujęcego się na naszej strone internetowej https://technik-w-terenie.pl. Niedługo po tym, jak wyślesz nam swoją wiadomość skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy na bezpłatną, niezobowiązującą, trwającą ok 25 minut prezentację naszego systemu - podczas tej sesji ekspert ds. produktu przeanalizuje potrzeby Twojej firmy w zakresie zarządzania zadaniami lub usługami terenowymi i pokaże, w jaki sposób nasze oprogramowanie może przynieść korzyści Twojej organizacji.W trakcie lub po prezentacji odpowie również na wszystkie Twoje pytania. Zaraz po tym założymy dla Ciebie darmowe konto dające dostęp do wersji próbnej aplikacji. Wersja ta będzie posiadała wszystkie dostępne, w naszym narzędziu, funkcjonalności. Założone konto pozwoli Ci dodać pozostałych pracowników - managerów zarządzających zleceniami terenowymi, techników wykonujących prace w lokalizacji u klientów oraz szybko przystąpić do planowania zadań w terenie.Okres próbny pozwala nie tylko przetestować nasze oprogramowanie, ale również bardzo szybko przynosi firmie wymierne korzyści wynikające z optymalnego zarządzania zleceniami terenowymi.
Korzystanie z systemu Technik w Terenie można rozpocząć niemal natychmiast po utworzeniu konta. Jest to możliwe dzięki temu, że oprogramowanie przygotowane jest w najnowszej technologii jako Progressive Web Application, co eliminuje potrzebę jego pobierania i instalacji. Pozwala to firmom szybko rozpocząć optymalizację planowania prac terenowych, a specjalistom w terenie korzystać z ułatwień w postaci nawigacji do miejsca świadczenia usługi, szybkiego kontaktu z klientem, czy realizacji przydzielonych zadań terenowych zgodnie z ustalonym harmonogramem. Wdrożenie aplikacji klasy Field Management System, jaką jest Technik w Terenie to inwestycja w transformację cyfrową, która szybko przyniesie wymierne korzyści.
Technik w Terenie oferuje plany dostosowane do różnych potrzeb biznesowych z dostępną subskrypcją miesięczną lub roczną. Bez względu na wybrany plan i wybraną długość subskrypcji, przy rejestracji konta użytkownicy akceptują regulamin i politykę prywatności naszej aplikacji do zarządzania zadaniami i usługami w terenie. Poza tą czynnością nie musisz podpisywać żadnej dodatkowej umowy i możesz skupić się na prowadzeniu i rozwijaniu swojej działalności.
Aplikacja Technik w Terenie bezpłatnie i automatycznie aktualizuje się do swojej najnowszej wersji. Dzięki temu użytkownicy zawsze korzystają z jej najnowocześniejszego wydania bez konieczności podejmowania jakichkolwiek działań. Aktualizacja nie wymaga pobierania ani ponownej instalacji, a cały proces odbywa się niezauważalnie dla użytkowników.
Progressive Web Application (PWA) ładują się szybciej niż tradycyjne strony internetowe i są bardziej responsywne, zapewniając płynne działanie na różnych urządzeniach - komputerach stacjonarnych, laptopach, tabletach i urządzeniach mobilnych. PWA łączą cechy stron internetowych i aplikacji mobilnych, nie wymagając instalacji ze sklepu z aplikacjami. To właśnie dzięki temu PWA są bardziej oszczędne pod względem zużycia danych i miejsca na dysku. Daje to ponadto możliwość aktualizacji aplikacji bez konieczności ponownej jej instalacji lub przesyłania nowych wersji do sklepu z aplikacjami, a to przyspiesza proces wprowadzania zmian i nowych funkcji. Jest to korzystne dla użytkowników i środowiska. PWA łączą w sobie zalety obu światów, oferując funkcjonalność aplikacji mobilnych przy jednoczesnym zachowaniu dostępności i zasięgu stron internetowych.
Już podczas trwania bezpłatnego okresu próbnego możesz wybrać dowolny z dostępnych w aplikacji Technik w Terenie planów. Nawet jeśli zapłacisz za Plan Standardowy przed końcem bezpłatnego okresu próbnego, okres świadczenia usługi w Planie Standardowym rozpocznie się po zakończeniu okresu próbnego. Z tego powodu zachęcamy do opłacenia Planu Standardowego za wybraną liczbę techników bez czekania na koniec okresu testowego. Pozwoli to na kontynuowanie korzystania z aplikacji i wszystkich dostępnych jej funkcji bezpośrednio po zakończeniu testów.
Po zakończeniu okresu próbnego i wyboru jednego z dostępnych planów - planu Standardowego lub Darmowego wprowadzone przez Ciebie dane pozostaną na Twoim koncie klienta i będą dostępne tak długo, jak będziesz korzystał z aplikacji Technik w Terenie. Jeśli jednak nie jesteś gotowy, na kontynuację korzystania z naszego oprogramowania lub po prostu nasze rozwiązanie nie odpowiada Twoim potrzebom, nie ma problemu - po zakończeniu bezpłatnego okresu próbnego Twoje dane zostaną całkowicie usunięte z naszych serwerów w ciągu maksymalnie 30 dni kalendarzowych.

Wypróbuj bezpłatnie aplikację.

Skorzystaj z bezpłatnego 1-miesięcznego okresu próbnego, aby poznać wszystkie korzyści, które zyskasz dzięki aplikacji do zarządzania zadaniami terenowymi.

Screen modułu mapy z otwartym Timeline Technika z aplikacji Technik w Terenie